Bröllop

Den 27 augusti ska min "plastsyster" Jenny gifta sig med sin Victor.  Och eftersom jag förmodligen kommer att amma då + att man kommer ju inte vara tillbaka i sin forna "form" så har jag chansat lite med att beställa denna klänning från HM.

 
Den är mer beige på riktigt. Jag tycker den är himla fin & jag tror naturligvis inte att den finns kvar i augusti. Funkar den inte så får jag ju helt enkelt försöka sälja den eller nåt :)

Det hade ju varit kul om det är en liten flicka som ligger i magen för det finns ju sååååå många fina klänningar som den skulle kunna ha på bröllopet då =)  Men det finns säkert nåt fint en pojke skulle kunna ha oxå men klänningar är ju roligare =)

Beställde även denna kjolen som ser rymlig & skön ut.


Kommentarer
Postat av: Maria Nordstedt

Amma i klänning med dragkedja brukar funka fint. Ja, om den sitter på sidan då. Och det går bara att amma på den sidan där dragkedjan sitter utan att lyfta klänningen men ja, det fungerar ju som sagt och ibland kanske det går att gå undan riktigt. :)

2011-05-17 @ 11:34:02
Postat av: sofie

Sv: Ah det visste jag inte, vad bra! Då kan jag ha ett väldoftande hem därhemma också! :) Kjolen du la upp i detta inlägg tror jag att jag har, den är jätte skön! :)

Postat av: Sarah

Svar; Haha de är underbara! Låter när man trycker på dem med! Jag köpte den på gamestop för 89 spänn! Finns alla olika inkl grisarna :) 

2011-06-10 @ 17:12:57
URL: http://minbebis.com/blogg/hotmama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback