Max, min lilla älskling

Jag jobbar fortfarande med mitt inlägg om dagen då Max föddes ;) Det gör jag dock på den vanliga datorn & sen så är det vissa saker jag glömt. Men de kan vi ta en annan dag ;) Iallafall, imorgon blir Max 1 månad! Tiden har verklligen gått fort. Han är världens mysigaste lilla bebis. Till och med när han skriker sig blå ;) Tänk så mycket man kan älska någon. Det är helt otroligt, konstigt är oxå att man kan sitta och titta på honom hur länge som helst. Han är faktiskt väldigt snäll. Det säger väl alla, men han är faktiskt det. Han får små gråtutbrott på kvällen & det är för att han är så satans övertrött. Men det bruka gå över ganska fort tycker jag. Men när han skriker helt tröstlöst så gör det ont i hjärtat fast jag vet att han bara vill somna. Ibland behöver han bara fisa dock ;) Svårt att veta vad jag ska skriva just nu. Kan inte ens lägga till bilder för det vet jag inte hur man gör från Ipaden. Ska ta reda på det. Kanske kan göra det från mobilen. Imorgon ska vi möta upp min släkting Yolanda som kommer från England. Ska prova åka buss med gangstern för första gången. Det borde gå bra, han gillar ju att ligga i vagnen. Han gillar även att åka bil, då somnar han direkt. Det är konstigt, han kan gråta hur mkt som helst men så fort man startar bilen så somnar han :) Nej, nu ska jag försöka sova lite innan det är dax för matning. Ska verkligen skärpa mig när det gäller bloggen men man har ju lite annat att tänka på nu ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback