Onsdag

Idag har jag varit jäkligt trött. Sov dåligt inatt :/

Vi var på BVC idag, 2 veckor sen sist. "Lillkillen" väger 5580 gram & är 60 cm lång. Inte konstigt att det är lite jobbigt att bära honom i bilstolen ;) Efter BVC-besöket tog vi en promenad i Jordbodalen. Där är skuggigt & svalt. Ska komma ihåg att INTE gå promenader med flip-flopp fler gånger. Det är inte särskilt bekvämt ;)
När vi kom hem käkade jag lunch & sen fick Max lite mat. Sen tog vi bilen till City Gross & köpte ett paket med glasspinnar som vi åkte med till jobb. Hade missat att göra en sak innan jag gick på mamma-ledighet & det ville jag såklart reda ut så mina kolleger fick glass & jag fick rena mitt samvete. Kändes skoj att stå & knappa på datorn igen ;)

Sen fick vi besök av Annika på kvällskvisten och hon tog jättefina kort på Max med vår kamera. Jag är så dålig på att ta med kameran utan tar med mobilen hela tiden istället. Så tack Annika för hjälpen.

Nu ligger Max & sprallar sej trött i sin vagga & vi sitter & kollar på Sverige-USA. Han ligger alltså tyst & snäll & har gymnastik verkar det som men han är så trött så han somnar nog närsom. Han var så duktig idag på jobbet. Glad hela tiden, till och med när Annika tappade en bit piggelin i huvet på honom innan han hunnit vakna ;)

Imorgon är det bara 1 vecka tills mamma kommer hem! Längtar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback