Vagn



Denna vagn har jag bestämt mej för. Till det blir det en hårdlift i samma färg såklart. Dock blir det andra hjul. Detta på inrådan av min gode vän & kollega Helene. Hon tipsade om att man inte skulle välja dessa hjulen om man ska gå i skogen & sånt. Sånt tas tacksamt emot.

 

Sen har jag en väska som egentligen är en datorväska som jag tänker använda som skötväska. OM min lillebror kan hitta den. Han har lånat den en gång, men han påstår att den finns i hans lägenhet. Så det ska bli intressant & se om han hittar den när han kommer hem från Thailand.


Kommentarer
Postat av: mormor

Snart är ett påslakan med örngott färdigsytt.

I vit lakansväv, spets och matchande brunt sidenband.

/mormor

2011-02-09 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback