Klumpfot

Mina fötter är såååå svullna & fyllda med vatten & det gör mig otroligt deppig.

OCH JAG VET att det försvinner sen & det hör till & bla bla bla MEN jag tycker att det är jobbigt så är det bara. Tanken på att gå över tiden, alltså att vara gravid i 5 veckor till gör mej panikslagen. Det pallar jag fan inte. Men bebisen kommer ju ut när den är redo... Jag vet...


Nu har jag precis hängt upp alla de ljusa bebiskläderna på tork. Tar de andra imorgon. Har bara en torkställning och det fanns mer kläder än jag trodde. oooops ;) Har diskat en massa oxå, ni vet sånt trist med massa ungsformar & sånt. Men jag har ju all tid i världen känns det som. Jag tar det lite som jag känner för det faktiskt. Det är ju bara första dagen idag...

Just det, igår så uppdaterade jag min Iphone på Piddas dator & då dök det helt plötsligt upp 200 foton som varit puts väck.  Då blev jag jävligt glad för det var vissa foton som jag blev ledsen över att förlora men nu är de tillbaka =)


Kommentarer
Postat av: Helle

tycker faktiskt synd om dig! Hoppas verkligen du slipper vänta 5 veckor! vill se bebis snart :)

Postat av: Patricia

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 21:31:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback