Here I am :)

Ja det var ju inte igår som jag bloggade :) Nu närmar sig Pumpkins ankomst med stormsteg! Är nu i vecka 37 (36+2) Och det känns & ser ut som att jag ska sprängas!

Ska jobba nästa vecka också. Det känns som att jag nog tagit mig vatten över huvudet. Det är jobbigt & jag känner mig lättirriterad, varm & enorm. Nej det är inte så kul mer. Men men nu är det endast 5 arbetsdagar kvar att stå ut.

Igår var vi på föräldraruttbildning och det var intressant. Men det är klart att man fortfarande är otroligt nervös för vad som ska hända. Man vet ju inte vad man ska vänta sig precis. Jo en jävla smärta formodligen & sen en slemmig liten bebis :)

Allt är klart här hemma nu eller nästan. Ska tvätta de kläder & lakan jag köpt men det ska jag göra när jag är ledig.

Vi har inte fått vagnen än men den borde ju komma snart tycker jag. 

Jag har hittat en söt liten outfit som bebisen ska ha på sig när vi åker hem från BB :)



Pidda tyckte att jag var larvig men såklart ska den åka hem i nåt speciellt. De kläderna kommer man ju spara till barnet är äldre som minne. Min mamma har kvar kläderna som jag hade när jag åkte hem från BB iallafall..


Nu är maten klar så jag får blogga mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har köpt en gosig filt som passar perfekt till denna outfit =)

2011-04-14 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback