21 dagar kvar

Idag är det 3 veckor kvar till BF.  Och jag har bara 3 arbetsdagar kvar! Det känns skönt men ändå lite konstigt. Kommer ju sakna alla mina kolleger. Eller inte riktigt alla ;) De som jag kommer att sakna vet vilka ni är de andra läser ej här.. haha

Pidda är hos sina föräldrar & kollar på IFK-HIF. Orkade inte följa med eftersom jag varit så trött idag. Somnade nästan på soffan innan men nu sitter jag här i sängen med datorn & kollar Hammarby-Landskrona BOIS. Och Landskrona leder med 1-0. Då kan man ju inte annat än vara skadeglad ;) Förlåt Knorvi.. hihi

Idag ringde jag Babyproffsen för att kolla hur det går med vagnen & den står minsann där & väntar så imorron tar vi med svärmor & hämtar den. Vi ska ju få vagnen av Piddas föräldrar.

Vi har verkligen haft tur med givmilda föräldrar som har köpt de "stora" sakerna till oss.

Pappa har köpt bilbarnstol
Mamma har köpt spjälsäng,vagga & en massa andra saker. Hon har dessutom sytt påslakan,örngott & sånt.
Mormor har köpt eller betalt skötbordet.

Jag är så tacksam för allt & glad att vi har våra familjer som hjälpt oss med dessa sakerna så kan vi lägga pengar på annat som lär behövas :)


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

ALlt för dig/er

läääääääääääängtar så =)

2011-04-18 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback