Vilken söndag!

Eftermiddagen började med AIK-Djurgården. Djurgården vann till slut med 2-1. AIK borde fått straff men nu fick dom ju inte det, domaren missade det och det var ju skönt för oss Djurgårdare. Matchen sågs hemma hos Marcus & David. Efter matchen lämnade jag kvar Pidda där för jag hade en dejt med mamma.

Vi skulle scrappa till hennes bröllopsalbum och det blev några sidor var. Ska se om jag kan fixa foto på dem. Vi blev långt ifrån klara men vi ska fortsätta en annan dag.

Sen åkte vi hem & jag kockade kålpudding. Jummie :)

Imorgon börjar träningsveckan igen. Har väl inte skött det så bra denna veckan men det beror på den jävla träningsvärken jag fick av träningen i måndags. Kunde ju knappt gå för fasen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback