Gaaaah

Just känner jag mig otroligt lättirriterad. Har ont i huvet och i tanden. Bara det är störigt MEN till råga på allt så sitter min kollega i andra sidan av rummet och knaprar på en morot. Detta ljud är sååå jävla störigt just nu.

Fy känner mig som min lillebror, han fick jävla utbrott när jag åt knäckebröd när vi var barn. Det lät mycket tyckte han. Hur FAN äter man knäckebröd tyst?

Men tillbaka till morotsknaprandet. Har även en kollega i Danmark som ALLTID när hon ringer lyckas stoppa in en morotsbit i huvet. Hon smaskar & knaprar som en dåre. Nu har det gått till en gräns att jag kommer att kasta luren i örat på henne nästa gång det händer. Men danskar är fan ett ohyfsat folk, de ska alltid smaska en i örat när man pratar med dem.

Jävligt negativt detta men så e det!

Kanske blir jag glad när jag hämtat ut väggordet som ska sitta på min nymålade köksvägg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback