Tråk-måndag

Klockan är 9:08. För c:a 1 timme sedan var vi redan klara med vårt dagliga jobb. Kul, det tog 10 minuter att bli klar med de 4 stackars bilarna jag hade idag. Nu har Lotta N precis visat mig hur man gör kreditnotor. Och det var ju intressant. Har jobabt med det innan men det var c:a 5 år sen så jag hade glömt bort det. Men nu kan jag göra kreditnotor för glatta livet :- )

Ja, det händer inte så mycket i mitt liv nu.  Om c:a 3 veckor så åker jag och syskonen till Samos. Fan vad skönt det ska bli att komma i väg. Veckan innan så ska vi nog åka till Öland några dagar, jag och Pidda.

I fredags gick jag tidigare från jobb och stack hem till Linda och Mattes gamla hus och började städa köket. Sen på kvällen så skulle jag träffat Niklas och Sara men jag var så satans trött så det blev soffan istället och kolla på Snabba Cash. Jäkla bra film!  Konstigt slut bara.

I lördags begav jag mig till Veckogatan igen för att fortsätta städningen med Linda och Matte. Det gick ganska smärtfritt. Sen åkte jag till Maxi och inhandlade lite kött. Sen hem och fixa Cole Slaw, färgade håret och marinerade köttet.

Sen fick Pidda gå ner och grilla medans jag sköljde ur håret. Det blev lite mörkare än jag trodde men jag e nöjd ändå :-)

Sen åkte vi hem till Skiöld och satt och ljög ett tag på hans balkong men jag blev så trött så jag åkte hem vid 11 tror jag.
Pidda däremot ramlade in vid halv 5 på morronen. Full som en spruta och spydde och hade sej. haha...

Igår var det lungt. Jag fick undan all tvätt som låg och skräpade. Sen kollade vi på en Wallander film som inte var så himla bra..

Nu ska jag leta upp ngt att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback