En kamp mot vågen...

Jag och Annika kör ju GI som jag skrev nedan. Vi väger oss här på jobb på godsvågen varannan torsdag :- )

När vi vägde oss sist så hade jag gått ner 3 kg på 12 dagar. Annika hade gått ner 3,8 kg på 10 dagar.  Har även mätt mig lite och där har det också minskat. Så det känns bra. Är supertaggad.

Så när jag gått ner 4 kg till så ska jag unna mig en Friis & Co väska. Bara för att ha lite pepp och delmål. Tror inte att det kommer att ske nu på torsdag men bara det är minus så.

Den enda som vet min vikt är Annika. Känner inte mej redo för att basunera ut det till halva världen. När jag kommit ner några kilo till så kanske jag berättar ;- )

Jag har iallafall c:a 14 kg kvar till min första målvikt, sen får vi se om jag är nöjd där. Satan detta känns bra. Är bara irriterad för att jag inte satte igång på allvar lite tidigare!

Men men, nu är det som det är & jag kör vidare helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: annika

Vi är så duktiga! Promenix nu i veckan eftersom vi har syndat :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback