Att kommentera en PPV-match

Nu har detta retat mig länge nog, men det finns en man som kommenterar på PPV-matcherna. Oftast HIF som jag tvingas att se i detta hem. Han är så JÄVLA värdelös! Alltså helt ärligt, om man nu har detta som jobb så kan man väl tycka att man borde ha lite kompetens?

Idag tex så säger han: "Nu gör Häcken sitt fjärde byte!"  Ja för man får ju byta fyra gånger ditt jävla kioskmongo! Sen sitter han och säger nåt fjanteri på "skånska", "Ja så låter det här i Skåne."

Jag blir rosenrasande på denna man, han säger så dumma saker HELA tiden + att han verkar inte kunna så mycket om fotboll. Så pass lite att han vid 3 tillfällen berättar att HIF-Häcken möttes i en träningsmatch i februari.

Så nu har jag fått kräka av mig lite. Kanske inte så intressant men detta är något som stör mig iallafall 1 gång i veckan.

Måste erkänna en sak också, jag blev liiite skadeglad när Marcus Lantz missade straffen i 5:e minuten & lite till när Häcken tog ledningen med 1-0 men det kan jag ju inte berätta för Pidda för då skulle han bli galen tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback