Tatuering

Jag har tatueringstid den 26 januari. Och hade då tänkt att tatuera in en text:

Du är det finaste jag vet
Du är det dyraste i världen
Du är som stjärnorna
Som vindarna
Som vågorna
Som fåglarna
Som blommorna på marken


Som en hyllning till morfar typ för att jag tänker på honom när jag hör den. Nu är det inte så att jag inte vill hylla morfar men det kändes som att jag tog det bara för att jag skulle göra nåt. Så istället ska jag vänta och hitta något som verkligen symboliserar min morfar. Vill att det ska vara perfekt!

Så idag var jag & Jesper hos Evil Twins och snackade med tatueraren om min tatuering. Har ju en ful som jag gjorde på fyllan på Rodhos för 8 år sen. Och den är så fruktansvärt ful och dåligt gjord. Så jag hade med mig en bild som jag vill tatuera över denna fula. Var lite osäker på om det skulle gå och plus att detta blir ju ett större arbete än texten så jag tänkte ju lite på kostnaden oxå. Men han kunde göra den och han ville bara ha 200 mer än för texten så det kändes bra =)

Så nu längtar jag verkligen tills den 26 januari när jag ska dit! Då ska jag visa före och efter bilder!
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Morfar var så stolt över både dig o Jesper så bättre tatuering kan du inte göra, "han kommer att le åt dig i sin himmel" eller var han nu finns

2010-01-12 @ 09:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback