Simpelt



Det blir enkel mat idag. Fiskpinnar med potatismos. Pallar inget annat idag. Imorgon när vi får besök så blir det mer avancerat =)

Jag & Erik var på City Gross & storhandlade igår. 3 kg köttfärs, karrekotletter, falukorv, ja allt möjligt. Så nu jävlar blir det matlåda resten av livet. Nej men helt ärligt, nu när vi inte har rikskuponger mer så blir det fan dyrt att käka ute så ofta som vi gjort. Plus att det e fan inte ofta vi äter ngt hälsosamt. 2010 ska ju vara ett hälsosamt år har jag bestämt :)

Än så länge känner jag att foten inte är helt 100 än så jag kör lite träning här hemma istället. Simma kan jag göra för det gör inte ont i foten (hoppas jag inte iallafall) så det ska jag ta & göra nästa vecka eller till helgen.  Men jag tycker inte att det är lönt att ge mig ut på powerwalk än iallafall efter som det inte riktigt blir power :)

Så det blir lugn träning nu sen kör vi hårt. Jävligt snart hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback