Jävla skit

Mogen överskrift eller inte ;) Betalade in bensinräkningen i morse 1300 pix. Det var ju ingen fara även om jag kanske hade varit lycklig över lite mer pengar på kontot. På vägen till jobb så slog det mig att vi inte fått elräkningen på länge. Så jag ringde till Öresundskraft för att fråga, man vill ju inte få en jävla chockräkning sen liksom. Då visar det sig att de har haft strul med E-fakturorna. Och jag har ju verkligen inte fått ngn. Kollade ju senast imorse.
Då visar det sig att min faktura är utställd den 15 december och förföll den 30 december. Men hon kunde vara snäll och flytta fram betalningsdatumet till den 11 januari. TACK, kunde du inte sagt den 11 februari???

Nu vet jag förvisso inte hur mkt den är på. Det får jag logga in och kolla på Öresundskrafts hemsida. Men det kan jag inte göra förrän jag kommer hem för jag har inte mina inloggningsuppgifter här.

Nä detta var fan jävligt deprimerande.

För info så är det idag exakt 3 veckor till lön! Och det känns ju inte särskilt upplyftande just nu!

Men hoppet är väl det sista som överger en??? Jag fick 2 trisslotter av Pidda i lördags och där vann jag 75 :- eller 3 nya lotter. Så vem vet jag kanske vinner en slant så att jag blir glad igen =)

Kommentarer
Postat av: Danny

Byta till God el!!!!Billigare och du hjälper ngn stackars sate.

2010-01-05 @ 13:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback