Jag borde städa nu

men jag fastnade vid datorn. Jaja, jag har många timmar på mig och det är faktiskt inte så himla stökigt här heller. Ska faktiskt bara damma, dammsuga & torka golv. Det ska jag väl hinna med innan klockan blir för mkt ?

Idag har det varit hektiskt på jobb. Ska jobba lite imorgon oxå. Danmark har ju inte helgdag så det blir alldeles kaos på torsdag annars. Så jag & Erik sticker till jobb några timmar imorgon. Har ju inget annat planerat, förrutom att mamma & Håkan ska komma på middag. Men det är ju på kvällen.

Längtar som fan till på tisdag, då ska jag ta av håret. Alltså extensionen. Det hat börjat tova sej som fan och det är inte alls kul :( Men jag har ju faktiskt haft det i 4 månader nu. Är jävligt nöjd med det. Ska låta mitt hår vila några månader nu & sen sätter jag i det igen. Kanske lagom till Patrik & Sandras bröllop i sommar. Patrik är min kusin. Ska bli kul att få gå på ett bröllop detta året oxå :) Funderar på att beställa en klänning från Erika, min kollega som syr massor med sin kusin. Hon har en hemsida
här . Har ungefär en bild av vad jag vill ha. Men jag får se om hon har tid. Hon ska oxå gifta sig. Den 5/6 tror jag det är. Hon & hennes sambo har varit tillsammans i 17 år den dagen.

Oh well...

Dax & ta tag i det så kan jag slappa sen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback