Halli hallå

Har precis ätit en delikat paj, lagad av mig själv så då får man säga att den e god :) Gjorde bara en pajdeg, köttfärssås och sen la jag rödlök & smulad fetaost ovanpå. Mycket smarrigt :)

Helgen var lugn tycker jag. Eller i fredags kanske jag drack lite för mkt vin. Men jag var hemma hos Annika. Drack vin, kollade söta Rabih på Lets Dance. Eller söt var han fan inte i fredags. Jävla brallor han hade fått på sig ;) Sen spelade vi Super Mario 1. Skit kul förrutom att Annika har övat som en tok så när jag dog kunde hon ju spela hur länge som helst. Men hon var snäll och dog för att jag skulle få spela :)
Pidda hämtade mig vid 12 och jag somnade som en stock när vi kom hem.

I lördags hade jag bokat tid på Träningsakademin för en konsultation. Så kl 12 var jag där. Satt och pratade med Rolf som han heter och vi la upp ett program. Och sen gick vi ut och provade övingarna. Inga nyheter precis men det kändes ändå bra. Så efter att vi hade gått igenom allt så körde jag 20 minuter på Crosstrainern. Kändes sjukt bra. Så nu jävlar gäller det. Beach 2lax10 :)

Egentligen skulle jag hjälpt chefen och hans kompisar på deras pokerkväll. Dom ville att jag skulle servera drinkar men jag avstyrde det. Chefen blev inte så nöjd men vad fan ska jag göra där med massa gubbar?
Så jag var hemma och kollade tv i min ensamhet, det var faktiskt jävligt skönt.

Igår var vi ute i Rydebäck & hälsade på. Fikade lite och fick äntligen fotona från nyår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback