Fansanfull upptäckt!

Har ju glömt att berätta om min fasansfulla upptäckt som jag gjorde på nyårsaftons morgon. Jag står i badrummet och ska börja kleta in hårfärg i håret. DÅ ser jag det, ETT GRÅTT HÅRSTRÅ!!! Sen hittade jag 2 till. Jag blev helt förkrossad. Var tvungen och ringa mamma och fråga henne hur tidigt hon fick gråa hårstrån. Det kunde hon inte svara på.

Men det är ju synd och skam att jag ska ha gråa hårstrå innan jag fyllt 28! Om jag inte var sugen på att stoppa ett hagelgevär i munnen innan så är jag det nu iallafall. Kanske lite dramatiskt men så är det.

Nu har jag iallafall färgat över skiten så jag slipper se det än på ett tag :)



Denna bilden liknar mig ganska mkt. Kanske mest såg ut så här när jag var hemma med min arma fot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback