Das weekend

I fredags hade jag o Linda en dejt. Vi skulle käka och sen scrappa. Vi gjorde en fantastiskt god pasta sallad med kyckling, feta & mozarella ost o en massa andra godsaker. Till det drack vi vin. När vi druckit upp flaskan kom vi fram till att scrappandet inte skulle bli så bra så vi kollade på vår film från när vi var i London. Har inte skrattat så mkt på länge... Så jävla pinsamma vi var! Ska delge er ett litet citat från filmen "Detta är Hyde Park, den parken är jättekänd men vi vet inte varför. Kanske är det ngt med Arsenal" hahahahaha...

Sen kollade vi på massa gamla foton. Massa skratt igen. Sen avslutade vi kvällen med att yla lite till Singstar :)

Igår lördag var jag hos pappa kl 10 för att hjälpa dem att flytta. Det gick bra. Men satan så kallt. Sen hjälpte jag Matilda att organisera hennes rum. Snäll syster som jag är. Sen åkte jag hem & duschade & åkte sen tillbaka till pappa. De bjöd flyttlaget på pizza och vin. Jättetrevlig kväll. Tog en taxi till Pub Norrbro för att träffa Pidda & Mehmet. Men var inte så långvarig där utan åkte hem. Mehmets lillebror var snäll & skjutsade mej.

Idag var det tänkt att jag & Linda skulle scrappa men de hade lite problems som de var tvungna att fixa så vi sköt upp det till nästa helg.  I morse när jag & Twix låg och mös så skulle han "pussa" mig och hans andedräkt stank vitlök! Han har säkert slickat i vasken eller ngt för det luktade inte gott ;) Sen har jag även lyckats skada mitt finger idag. Glas-hyllan i vår kyl har spruckit och vi har inte blivit färdiga att köpa en ny. Och naturligtvis så skar jag mig på den idag. AJ AJ AJ! Blodet sprutade och inga plåster hittade vi. Men så kom jag på att jag hade kvar tejpen och kompresserna som jag hade till foten så det var bara att emballera fingret :)

Nu ska vi käka. Sen ska jag berätta om en rolig sak som hände idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback