3 apor

vinet var mkt gott. Har fått veta att det inte finns alltid i systembolagets sortiment så jag får väl köpa på mig några boxar :) 
 
I fredags smakade jag då mitt vin och kollade på Lets Dance. Sen kollade vi på en Wallander film, den var nog den bästa än så länge.

Igår hade jag en dejt med Linda. Vi åkte ner till Lund och gick runt och tittade i en massa affärer. Jävligt kallt var det. Så vi ska åka ner igen när det är lite varmare. Det finns ju en massa mysiga små butiker i Lund som inte finns här. Bland annat
Village där jag köpte en jättefin ljuslykta, ska visa foto på den sen när jag kan ta ett fint kort på den :) Ja sen köpte jag lite annat smått o gott. På kvällen var vi ute och käkade med mamma & Håkan eftersom mamma fyllde år igår. Vi bestämde oss för att käka på Brooklyn, där Jannica jobbar. Men såklart så var hon ju ledig igår. Mycket god mat hade dom där iallafall. Sen åkte Pidda på party men jag åkte hem. Somnade kl 11 haha. Skönt att komma i säng i tid. Blev visserligen väckt av Pidda när han kom hem men det var inte så farligt :)

Väcktes i morse av ett sms från Danny där han skrev att hans mormor gått bort :( Sorgligt, hon var en mycket trevlig dam som jag tyckte om:(

Just nu kollar vi Arsenal-United och United leder med 3-0 =) Inte så poppis hos Pidda & Håkan.. Hahahaha...

Ska prova på att göra Köttfärslimpa idag. Blir spännande, har jag aldrig gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback