♥ Dag 6 – Min dag

Detta är då söndagens inlägg :- )

Släpade mej ur sängen kl 8 för att klä mej & sen körde jag ut till Rydebäck. Lämnade tillbaks svärföräldrarnas bil. Och sen knatade jag ner till Linda & Matte där jag blev bjuden på frukost.

Efter frukosten åkte vi ut till Iitalla Outlet & lite andra butiker i Höganäs.  Köpte siffror till adventsstaken till nästa år. Sen åkte vi vidare till Kulla Gunnarstorp på nån liten julmarknad. Det var jättemysigt fast kallt. Köpte en söt liten hyacint & ett tomteljus till Pidda. Sen åkte vi inom Biltema innan jag blev avsläppt hemma. Vilade mej någon timme för jag var trött som ett as.

Sen bjöd Pidda på pizza för att fira att han vann på stryktipset i lördags :- ) Vi kollade på Beck, I Guds Namn fast vi redan sett den. Men var för trött för att bry mej :p

Detta var min otroooligt intressanta söndag

Kommentarer
Postat av: Coach Outlet

thank you for your post!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback