♥ Dag 3 – Mina föräldrar

Har ju missat lite av detta nu.. Förlåt :p

 

Då ska jag skriva om mina föräldrar. De skildes ju då när jag var barn. Och jag har bott med mamma. Var hos pappa varannan helg. Men för att vara korrekt så slapp jag en period för att jag inte ville åka dit.

 

Min mamma & jag har jättebra kontakt tycker jag. Hon ställer alltid upp & vi kan prata om allt. Hon är den bästa mamman som finns helt enkelt.

 

Med min pappa är det lite annorlunda. Vi har bättre kontakt nu än innan men det är ju inte samma sak som med mamma.

 

Well end of story! Jag har en jättebra mamma & jag önskar att det hade varit bättre med pappa. Men sånt är livet antar jag.


Kommentarer
Postat av: mamma

Sötis <3 Mitt hjärta smälter <<<<<<<<3

Du är den bästa dottern som finns, vi har nog en speciell relation du och jag och Jesper <3 <3 <3

2010-12-13 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback