♥ Dag 2 – Min första kärlek

Jag antar att min första kärlek var nån på dagis eller nåt sånt men det minns jag ej. Istället så ska jag skriva om min första riktigt STORA kärlek.

När jag gick i nian så blev jag kär i S som gick i åttan, på den tiden föredrog jag lammkött ;) Efter ett Elinebergsdisco så blev vi ihop.  Sen var vi ihop i ca 1 ½ år. Jag var så kär i denna killen. Första året var det ett sånt puttinuttit förhållande ni vet.
Sen på sommarlovet mellan 1an & 2an på gymnasiet så åkte jag med honom & hans familj till Florida för där bodde hans pappa. Hans pappa bjöd oss på en resa till Bahamas där vi var i 10 dagar. Vi bodde jättefint & kunde sätta upp allt på rummet & det var ju kanon :)  Vi var borta totalt i en månad.
När vi var där så såg jag väldiga likheter mellan S & hans pappa. Framförallt att köpa kärlek. Hans pappa gjorde ju det eftersom han bara träffade sina barn en gång om året.
Och sån var faktiskt S mot mej oxå.. Han köpte lixom saker för att kompensera allt det dåliga som jag var för kär för att se. Han var en jävla mytoman som tvingade sin lillebror att ljuga för mej också.

Inte förrän han var otrogen med en kompis till Linda faktiskt så fattade jag vilket as han var & det tog slut. Fast jag var ju så jävla korkad att jag kom springade tillbaka varje gång han ringde mej. 

Fy vad tragiskt detta lät men jag var verkligen tok-kär i honom. Och han var min första stora kärlek.


Kommentarer
Postat av: mamma

En stor kärlek var vår granne Henrik, ni var 4 år och ni planerade familj och allting =)

Sen när du var 6 år var du förälskad i Johan, vår släkting från Holland, ni kunde inte förstå varandra pga språket men förälskad i honom va du =)

Så här gav jag dig lite tidigare kärleksminnen <3

Puzz

2010-12-08 @ 22:48:44
Postat av: sara ♥

Åhhhh, honom minns jag!!!! Hihi, en sån skräll det var att han gick I åttan. viktigt på den tiden :-) Minns oxå hur galet du kär du var :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback