♥ Dag 1 – Presentation






Jag heter Anna Karolina Lindberg. Är född 20 mars 1982 på Helsingborgs KK.

Jag bor i en 3a på Elineberg med Pidda även kallad Podolski ibland :- ) Där bor även våra 2 katter Nemo & Twix. 

Jag jobbar på DHL som transportplanerare skulle man väl kunna kalla det. Nä men jag planerar trafiken från Sverige till Själland (Danmark) Själland är den ön som Köpenhamn & Helsingör ligger på för de som inte vet ;- )

 

Jag har en mamma & en pappa så klart (som jag ska skriva om imorgon) sen jag en plastmamma & en plastpappa. Blir så med skilda föräldrar. Har 1 ”helbror” , 1 ”halvsyster” & 3 styvsyskon. Herrejesus så invecklat ;)

 

I början av maj ska jag ju då bli mamma för första gången & det ska bli jätteskoj. Men samtidigt skrämmande eftersom man inte har någon som helst aning om vad som väntar.

 

Jag håller på världens bästa lag enligt mig, Djurgårdens IF :- ) Och min favorit i Djurgården är konstigt nog Pa Dembo.

 

Ja, det var allt jag kom på just nu i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: mamma

det ska bli skoj att följa din lista =)

2010-12-07 @ 18:12:22
Postat av: mamma

ska bli kul att läsa din lista =)

Puzz

2010-12-07 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback