Award

Jag har fått en Award! Jätteskoj med tanke på att jag är urkass på detta med att blogga;) Jag fick awarden från min äldsta & bästa vän Jessica. Tack så mycket min underbara vän <3







* Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
* Tacka och länka till den du fick priset av.
* Skriva 7 saker om dig själv.
* Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner

7 saker om mig själv

1. Jag är mörkrädd & har alltid lampan i hallen tänd om jag sover själv.

2. Jag kallas för "Svarte-Anna" av min chef + några kolleger för att jag ibland kan bli lite svart i ögonen
 ;)

3.  Jag är sjukt förtjust i julmust! När jag var sjukskriven med foten förra året så är det ingen överdrift att jag drack 1 ½ liter per dag. Ohälsosamt jag vet. Men i år så dricker jag absolut inte så mycket

4. Jag har faktiskt jävligt dåligt självförtroende. Jag bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker & tänker om mej.

5. Jag bodde på Magaluf i 1 ½ månad efter gymnasiet. Skulle varit längre men min kompis åkte hem & då blev jag övertalad att stanna kvar ett tag till. I utbyte så skulle jag få ett fast jobb på DHL (hette ASG då) när jag kom hem.

6. Jag vill utbilda mig till lärare eller barnskötare. Men nu är jag för snål, för att jag vant mig vid den inkomsten jag har.

7. Jag älskar att baka, men jag är skitdålig på det. Blir ofta torrt & döbakt ;)


Nu är ju grejen att de flesta bloggar jag läser tillhör ju folk som jag inte känner men jag skickar vidare till följande :

Annika M

Nina

Soppan

Annika K

Sara 

My

Evelina 

Kommentarer
Postat av: Helene

Ingen av länkarna funkar :( är det "hittepå" kompisar?? :) :) :)

2010-12-06 @ 13:12:53
Postat av: anka

hehe ja jag längtar till jeppe kommer =) saknar min lilla trollunge juhe=)



hehe va kul att du följer bloggen, hoppas du tycker den e bra=)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback