Semester

Jag har ju fortfarande semester & har tagit lite semester från bloggen oxå då såklart ;)
Första semester-veckan var mest en fixar-vecka. Körde en storstädning deluxe & vi fixade äntligen bromsarna på bilen.
Andra veckan var ju jag & syskonen på Samos. Bilder kommer i ett eget inlägg. Hur som helst, resan var jättebra. Varmt & svettigt var det men det kunde jag leva med ;)

Igår åkte vi ut till svärmor & svärfar & lämnade en whiskey som jag köpt på taxfree & sen promenerade jag ner till Linda. Sen blev det inte så mycket mer :) Tvättade en del på dagen. När vi kom från Samos på natten så skulle ju lillebror ut & festa så han lämnade sin resväska här & när jag ändå tömde min väska så tömda jag hans oxå på all tvätt. Så igår när han skulle hämta den var den full av rena kläder. MY GOD så snäll jag är mot ungen ;)

Idag träffade jag världens bästa Jessica & lilla Nellie på Väla för en fika & så skulle jag ju överlämna en födelsedagspresent. Hon fyllde år den 18:e. Tror att hon gillade mitt inköp. Jag gav henne salt & pepparkar från Cult Design & en liten "kruka" & ett fat som det kan stå på :)

Efter Väla-dejten åkte jag hem & bytte om. Hade klätt mig lite för lite. Tror väl fortfarande att det är 40 grader när solen skinner. Sen åkte jag ner i stan & träffade Helle & lilla Linn. Underbart charmig unge :)

Och nu sitter jag här & ska snart vika all rentvätt. Bläääää!

Imorgon drar vi till Göteborg. Pidda har bokat in oss på hotell & så vi kommer hem på torsdag igen. Ska bli myyyys =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback