Pust!

Mina ben dödar mig!! Erik och jag cyklar ju till jobb nu. Det är otroligt jobbigt och cykla i motvind. Benen får veta att de lever minsann. Sen på det så tog jag en powerwalk & efter det körde jag lite magövningar. Nu är jag helt slut.

Kommer somna när som helst tror jag, har inte sovit ordentligt sen jag hittade huset i Rydebäck. Massa tankar som snurrar i huvet om pengar & allt sånt. Men imorgon ska vi som sagt titta och det känns skönt.

Har precis kommit fram till att Anna Ankas program är det pinsammaste & sämsta på länge! Nä tacka vet jag Maria Montazami! Hon e min favorit. Har sett att hon ska börja blogga för Amelia imorgon. Ska bli kul & läsa :)

Nu ska jag se om jag orkar se Fuskbyggarna innan jag slocknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback