Min lördag

Körde Pidda till Marcus för att de skulle kolla på Manchester-derbyt. På vägen hem åkte jag inom Netto för att köpa jäst. De sålde ut Scans falukorv för en tia så jag köpte 2 :) Kom hem och gjorde en alldeles delikat smoothie. Sen började jag baka. Gjorde först Bondbröd, receptet har jag fått från Jessica. Jättelätt och gott. Sen åkte jag ut till Väla precis innan de skulle stänga, annars är det för mkt folk. Spenderade de sista pengarna på mitt presentkort inne på Hemtex. Köpte en löpare till köksbordet, en ljuslykta på rean + ett blockljus. Har ändå 14 kr kvar på det presentkortet.

Just det, innan jag åkte till Väla så scrappade jag ett kort till Jannica som jag blevväldigt nöjd med




Sen började jag baka igen, denna gången kanelbullar. Och för en gångs skull så lyckades jag :)



Resten av kvällen spenderades framför tvn. Inget roligt en lördagkväll minsann.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback