Lille Twix



Ja min lilla Twix jag en skada på njurarna och det kan bli bättre med annan mat. Så den maten har han ju börjat äta. Det är ingen billig historia. 5 kg kostar 645:- det är lika mycket som jag betalar för 10 kg av den maten de ätit innan. KUL! Men jag vill ju att min lille bebis ska bli frisk. Han var jättekonstig i början när vi fått "diagnosen", låg bara i badkaret hela dagarna & surade.

Så jag kontaktade vetrinären och han tror att lille Twix är deprimerad. Hahaha... Inget att skratta åt kanske men det låter ju roligt :p Men han är deprimerad för att Nemo är dum mot honom hela tiden. Fräser och så. Men nu har Nemo skärpt till sig lite. Han slår bara Twix lite emellanåt ;)

Men man kan köpa nån sak som man sätter i vägguttaget som utsöndrar nåt positivt ämne så att Twix kanske blir lite gladare. Så det ska jag inhandla.

Den katten kostar fan mer än mig snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback