Känns bra detta :)

I skrivandets stund leder Djurgården över Trellehåla med 3-0!!

Det känns otroligt bra! Det bästa är att dom nu ligger före AIK! haha...

 

En annan sak som känns bra men lite konstigt är att vi ska kolla på ett radhus på torsdag. Eller det blir jag som får göra det. Pidda kan inte komma ifrån jobbet tyvärr. Men svärmor och eventuellt svärfar ska följa med. Dom ska nämligen kanske låna oss pengar till kontantinsatsen.  Jag är helt nojjig över allt nu. Lån och jävelskap och en massa sånt :)  Ja just det, ska kanske berätta var?? ;) I Rydebäck ligger denna pärla :)

ooo jag hoppas att det blir vårt och till en bra peng =)

Nu ska jag se de sista sekunderna av matchen och sen ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback