Imponerad!

Igår träffade jag en tjej som e kusin till min kusin. Hon har alltid varit jättekraftig. Och hon har gjort en magsäcksoperation nu. Eller det var ett tag sedan men jag har inte sett henne innan.

Och igår när jag träffade henne så fick jag en chock nästan, hon hade blivit jättesmal( eller hon var ju fortfarande stor men det var smalt mot innan) och hon berättade att hon hade gått ner 51!! kg. Så himla duktig. Hon tränar jättemycket och är duktig.

Så det var glädjande :)

I morse kände jag verkligen att mina lårmuskler fått sig en runda. Höll nästan på att DÖ när jag skulle resa mig från sängen. AJ AJ. Sen skulle man ju på hojjen igen, men då kändes det bra faktiskt. Så nu jävlar e mitt nya liv på g. Ska ut & vandra ikväll också efter visningen tänkte jag.

Måste berätta om Nemo igår när jag höll på med massa magövningar på golvet där hemma. När jag gjorde "plankan" så kommer Nemo fram & nosar mig i huvet. Eller han typ kittlar mig med morr-håren på näsan. Jävla katt :) Och igår kom jag även fram till att om vi ska flytta så får Nemo inte följa med eller så får han eventuellt bo i förrådet. För han hade pissat på mina älskade morron-skor. Och senare på kvällen så visade det sig att han även pissat på Piddas skor. hihi..

Men jag fattar fan inte varför han beter sej som en oborstad snorunge. Lådan är tömd & ren och han har mat & vatten hela tiden. Fattar nada! Han har iallafal blivit snäll mot Twix & det är ju en fördel :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback