Fredag idag

Ja, så var det äntligen helg igen! Så jävla skönt, ska lägga mig tidigt idag tror jag. Har sovit så dåligt hela veckan. Vet inte varför men så är det iallafall. Undrar nästan om det beror på min nya kudde eller vad det är som felar.

Efter jobb ska jag hem till pappa och lämna lite saker till Matilda. Gräddbullar och vitaminer som vi fått på jobb. Jävla kombination =)

Sen ska jag ju då ta och färga håret tänkte jag. Kanske blir imorgon istället men vi får se.

Resten av helgen så händer väl inte så mkt. Pidda skulle bjuda ut mej på restaurang men han ska vara med i en pokerturnering och det hade han ju glömt. Så enda planen på lördag är att skjutsa mamma med kompisar till bowlinghallen och det lär väl ta ca 20 minuter sammanlagt. haha..

OM det är fint väder ska jag iallafall pusta fönstrena. Sen ska jag leta fram mer grejer att sälja på Tradera. Sålde lite saker nu i veckan och fick ihop 850 kr. Och det är ju inte fy skam tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback