Dum som en stock?

Vi hade ett intressant samtal på lunchen.

Vår nya kollega Stefan blev pappa till tvillingar innan nyår. Och då pratade vi lite om det.
Stefan berättade att de fått veta i vecka 12 att de skulle ha barn. 

Monica: Jaha, men fick ni veta på ultraljudet att det var tvillingar?
Jag: Nej! Det stod på gravtestet att det var två (ironisk som bara fan)
Monica: Ja men det kan ju vara kvinnlig intution!

Så då kan man ju fråga sej, hur FAN ska man känna i vecka 12 att där e 2 st när de inte är större än räkor?!?! Eller nåt...


Jag har ju aldrig varit gravid men jag kan ju fan inte tänka mig att man kan veta det utan att kolla på ett ultraljud så tidigt i graviditeten!



Kommentarer
Postat av: Helene

de säger ju att man mår sämre i början av en graviditet när man väntar 2 än när man väntar 1...de kan ju vara en aning...

Kramen!

2010-04-27 @ 19:37:36
Postat av: mamma

har ju faktiskt bara haft ett barn i magen åt gången, men när jag väntade dig mådde jag JÄTTEilla hela graviditeten så att må sämre och inte om man vänta en eller flera är säkerligen bara individuellt

2010-04-28 @ 14:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback