Att skaffa barn

Varnar känsliga läsare för det jag kommer att skriva nu, kan kännas lite bittert kanske ;)

Eftersom jag är 28 år och har haft samma kille i 7 år så får jag väldigt ofta frågan om när jag ska skaffa barn. Och detta börjar bli fruktansvärt irriterande. TÄNK om jag nu inte KAN få barn! Det vet ju inte ens jag eftersom jag inte har undersökt detta. MEN det kan ju inte personerna veta som fråga hela jävla tiden. Om jag nu kanske inte skulle kunna det så så är det kanske inte något som man basunerar ut till kleti & pleti.

Och dessutom så är jag inte så intresserad av att redogöra för folk om mitt sexliv.

En annan jävligt irriterande sak är att folk frågar mig om när LINDA ska ha barn. Ja, hur fan ska jag kunna veta det?!?! Hon redovisar inte alla sina förehavanden för mig precis.

För att avrunda detta bittra inlägg så skriver jag här och nu: Den dagen jag blir gravid så kommer folk att få veta det om inte annat se det på mig.  Jag vill jättegärna ha barn men det är ju inte så att jag är lastgammal nu så det blir när det blir. 

End of disscusion!





Kommentarer
Postat av: Anonym

well spoken!

2010-04-01 @ 10:44:39
Postat av: Maria N.

Den diskussionen kommer aldrig ta slut. Vi har fått höra från halva vår umgängeskrets: va, redan? Ska ni redan ha barn? Andra halvan har frågat när tvåan kommer. Vi kunde inte eftersom jag varit sjuk och till slut svarade jag så för att få tyst. Den urgulliga: sluta tänk så mkt så går det! Man blir galen. Bra rutet Anna. Och du, 28 är verkligen ingen ålder! :)

2010-04-14 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback