Halli Hallå bloggen ;)

Sitter just nu och tittar på HIF-IFK i nån Svenska Cupen match. Mest i brist på annat :) men å andra sidan så är det ju kanske lite underhållande att kolla på bättre fotboll än det som mitt kära Djurgården bjuder på. SIST! i allsvenskan e dom. Jösses, man undrar ju lite vad det är frågan om... Oh well det blir väl superettan nästa år då...

Som vanligt när jag bloggar så har jag städat, har dock inte dammsugit än. Har stora funderingar på att kommendera Pidda till att damsuga imorgon. Han börjar fan inte förrän kl 1! Så det kan han gott göra eller??

Balkongen är ju då klar, den var inte det när jag bloggade senast. Fatta så besviken jag blev när jag kom hem den fredagen?!? Men nu är den färdig och de hade lagt golv! Jättebra, för det hade vi tänkt be Håkan att göra. Så nu slapp han det. Vi ska ju dock betala en jävla massa för denna balkong så då vore det ju egentligen fan om dom inte lagt golv! Ska fota & lägga ut bilder sen kanske :)

Före/efter bilder på håret behöver jag ju inte lägga upp för de som läser denna blogg är ju vänner med mej på Fajsbook så då har ni redan sett håret.  Var hos frisören idag för att hon skulle kolla det lite. Jag hade tappat 3 slingor som hon satte tillbaks och sen så "spände" hon några som kasat ner så nu känns det bra igen..  Hon e fan bra den frisören. Tar aldrig några överpriser som andra frisörer kan göra.. 

Sitter här och funderar på om jag ska göra nån mat till imorgon.... Det borde jag göra för jag har fan inte råd att käka ute. Men vad fan ska jag laga?? Det känns lite lockande att steka en lite fisk-bit. Får nog fasen bli det..  Får väl fixa det i pausen av denna match, som för övrigt Göteborg leder med 1-0. Kan inte annat än att känna mej liiite skadeglad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback