En vanlig torsdag

Fick jobba över idag för att vi hade en litauisk chaufför som inte rikigt körde som jag ville.. Satan vad irriterade. Så jag fick stressa till apoteket för att jag skulle köpa avmaskningsmedel till lille Twix. Han har blivit så himla smal men han äter som en häst. Satte på medlet på hans tass för det ska man göra, eftersom katter är så renliga av sig så slickar de bort det. Problemet var bara att han skakade på tassen så jag fick den gula kleggan på fåtöljen och golvet. Sen sprang han in i lådan och fick kattsand på tassen. Men han har iallafall fått i sig en del av medicinen så jag hoppas att fick i sig tillräckligt så att han blir avmaskad iallafall.

Just nu har jag morgondagens lunch i ugnen. En liten kycklinggryta typ som serveras med ris och lite haricot verts tänkte jag.

Just det Pidda dammsög idag, jag e mycket imponerad av honom :)  Imorgon slutar jag halv 3 och då ska jag ut till Piddas mamma och färga hennes hår. På lördag ska Mehmet ha 25 års fest, kan bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Tack

Tack för balkong invigningen, inga bilder ?

2009-10-09 @ 09:54:46
Postat av: ..

tack för balkong invigningen, har du inga bilder ?

2009-10-09 @ 09:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback