Att blogga e väl inte min starka sida....

Okej, då kör vi ett nytt försök för kanske 1000:e gången att bli mer blogg-aktiv :)

Så nu kör vi..

Igår var jag ju då i Malmö. Danny lyckades fixa en biljett till derbyt. Jag fick åka med Niklas ner till Malmö där han bor och sen skulle jag ta mig därifrån till Swedbank Arena. Enligt Niklas skulle det ta 15-20 minuter och enl Eniro skulle det ta 43 minuter. Det tog 50 minuter och då stannade jag en gång för att köpa mej en Chai Latte på Waynes Coffee. Fan vad gott det smakade. Jag var kiss-nödig redan när jag gick in, men så tänkte jag att jag kunde hålla mig. BIG Mistake skulle det visa sej senare.  Medans jag knatade runder på gå-gatan sippandes på min latte så ser jag en man på ett café som jag kände igen nåt fruktansvärt. Och så slog det mej att det var en kille som jag umgicks med när jag bodde i Magaluf. Där nere var han mkt trevlig och rolig men sen när vi skulle träffa honom när vi kommit hem så var han sååå jävla sliskig så vi ignorerade honom ett tag. Iallafall så smet jag snabbt från cafét och fortsatte min lilla promenad. 

Och då går jag förbi Make Up-Store och jag har varit på väg till Make-up store i stan typ 100 ggr för att jag behöve ny ögonbryns-skugga( eller vad det heter) så nu gick jag in och fick äntligen köpt den.

Ja, sen gick,gick och gick jag och kom äntligen fram till Swedbank Arena. Sjukt kissnödig och ont i fötterna (inte så smart att gå med högklackat hela den vägen)

Väl där fick jag stå och vänta på Danny ett tag och sen tog det ännu längre tid innan vi väl kom in och då mina vänner höll min blåsa på att sprängas! Som tur var så kom jag in på toa direkt :)

Det var mkt trevlig att sitta och titta på fotbollen med Danny och att umgås lite med honom.

Efter matchen mötte jag min pappa och tog taxi med honom och hans kolleger till bilen i Limhamn och sen åkte vi hem.

En lång och trevlig dag helt enkelt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback