Dum som en stock...

Jaha.. Då sitter man här igen och ska försöka blogga lite.

Min bundsförvant Erik e inte här idag. Sitter här i hörnan all by myself. Ja jag har ju Monka 1,5 m ifrån mej men ändå. Det känns ensamt. E ju van vid att stirra på Aphuvet ;)

Så för en vecka sen så hade vi begravning för morfar. Det var jättejobbigt men samtidigt väldigt vackert. Mamma,mormor & Anki hade valt jättefina sånger och hon som sjöng är fantastiskt duktig.

Annars så har jag mest engagerat mej i min lilla katt. Han var hos veterinären förra måndan och skulle kolla varför han blivit så mager. Men de ville inte börja ta massa blodprov på kvällen. Så jag fick lämna in honom på tisdagmorgonen. Och där fick han vara hela dagen. Lillpyret.. Vet egentligen inte vad det är för fel på honom. Vi fick svar på sköldkörtelprovet och det var inget fel på dem iallafall. Så vi får se om det blir bättre. Nu e han så jävla bortskämd för att jag gett honom torsk för att han vägrade äta ett tag. Och nu vill han bara äta torsk. Men ignorerar man han satans pipande så käkar han sin vanliga mat. Men han blänger lite surt ;)

Nu e det lunchdax. Dejt med världens bästa Stock =) Ska berätta om det sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback