Vår trappa

För några månader sedan så flyttade in en ny familj under oss av icke svensk härkomst. Det rör mig inte i ryggen, tycker bara att det är trevligt med blandade nationaliteter. MEN det luktar fan i vår trapp nu. Rök och frityrolja och en massa annat skit.

Nu i denna veckan har någon tappat en parfymflaska i trappen. Och det är en sån tantparfym som luktar fan! Nu kanske ni tycker att jag är fördomsfull som skyller på dem. Men det luktar precis utanför deras dörr. Och jag tror ju inte att det är de som bor mittemot oss eftersom de är ett ungt par och skulle inte använda sådan parfym. Mannen som bor mittemot de misstänkta tror jag inte heller använder den sortens parfym om han nu inte är hemlig transa.

Sen tror jag ju inte heller att de två damerna på 1:a våningen skulle gå upp och tappa en parfymflaska på 2:a våningen.

Nu menar jag ju inte att de tappat den med flit men man måste ju göra nåt åt det eller??

Jag håller ju på att avlida av andnöd varje gång jag ska ta mig upp till mitt eget hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback