Lördag igår

Pidda stack till jobb vid 8 och jag kunde inte somna om så jag låg kvar i sängen och tittade på ett riktigt gammalt Melrose Place avsnitt.  Påbörjade rensningen i datarummet som nu ska bli fint, ska nog måla det oxå (fast det vet inte Pidda än) ;)
Sen kom Danny med familj på besök och drack lite kaffe. Mycket trevligt att Danny ÄNTLIGEN fick se min hem. Det har inte hänt att han besökt mig sen jag bodde på Dalhem och det är c:a 7 år sen =)  Sen kom Jeppe förbi för att lämna tillbaka vår bil som han haft hela veckan. Snäll syster som jag är så lagade jag lite mat till honom :)
Sen gick jag med honom ner till bilen för att han skulle ta ut lite saker och sen när han ska starta bilen så går det inte för batteriet var dött. Jag har ju inte precis använt den när han varit borta eftersom det tar 10 timmar typ att bara låsa upp dörren. Inbrottsäker e den iallafall :) Vi fick iallafall ringa ner Pidda så han fick komma ner och hjälpa till att starta med startkablar. Jesper puttade först bilen med mej i själv! Starkebrorsan :)
Till slut så fick vi igång bilen iallafall.

Vid 7 kom Mathias och hämtade mej. Vi åkte ner till stan och köpte kycklingspett med jordnötssås. Sen åkte vi hem till han & Linda och drack lite vin och sen drinkar och så tittade vi som resten av Europa på melodifestivalen. Röstningen var ju förskräckligt spännande ;) Eller inte...

Sen tänkte jag egentligen gå hem men jag var så trött plus att det är lite obehagligt att gå från dem mitt i natten så jag ringde taxi och då var det Kamelens pappa som körde. Mycket trevlig man =)

När jag kom hem så satt fortfarande Pidda,Erik och Nille kvar och förfestade men de var på g att åka. Pidda stannade hemma för han hade halsbränna så vi gick och la oss och jag somnade som en stock :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback