Här sitter man då en söndag

Helgen har varit lugn & hemtrevligt ;) Då menar jag att jag varit hemma heeela helgen! Låter kanske deprimerande men jag tyckte att det var trevligt. Igår skulle jag åkt till Biltema & hem till mormor & morfar. Men jag började rensa i klädkammaren istället. Så idag har jag vrit hos mormor & morfar med Jeppe. Sket i Biltema för jag pallade inte. Ska verkligen göra det imorgon så att jag kan laga mitt cykel-helvete!

Jag håller på att baka några hallon-bullar. Men för att undvika den katastrof som uppstod sist jag bakade så sitter jag här och väntar på att degvätskan ska komma ner i 37 grader vilken det verkligen inte gjorde sist. Den var för varm, degen jäste inte och bullarna blev hårda som sten. Jaja övning ger färdighet sägs det ju.

Baka e nog inte min grej riktigt, har aldrig varit ngn stjärna på det men nån gång ska jag väl lära mej så varför inte idag?

Pidda ska iväg o grilla snart men jag ska stanna hemma. Har kvinnovärk ;) Men jag blev å andra sidan inte ens tillfrågad om jag ville följa med så då kan det bli lite svårt ju. Men nu bakar jag ju så jag kommer att underhålla mej själv resten av kvälle, as always :)

Nej nu tror jag att vätskan e bra..

Håll tummarna nu på att detta blir bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback