Halv åtta hos mej

Smet iväg från jobb en timme tidigare, åkte ner till systemet för att inhandla lite dryck till kvällens middag. Kom hem och gjorde desserten och fixade köttet. Sen var det bara att städa satan.  Meny såg ut på följande vis.

Förrätt: Kronärtskockor med röd kaviar, Creme Fraiche, rödlök
Huvudrätt: Fläskfile på italienskt vis serverades med pressad potatis
Efterrätt: En smak av sommaren i form av flädermousse och hallon

Sara gav mej 9 poäng, egentligen ville hon ge mej 10 men jag gick ut och rökte så det straffade sej, satans rökning alltså!
Sofie gav mej 7 poäng, egentligen ville hon ge mej 8 men hon gav Sara 7 så därför ville hon inte ge mej mer.. haha

Så inför middagen hos Sofie den 30:e så ligger jag & Sara lika. Vi har planer inför den middagen men de är hemliga ;)

Efter maten spelade vi Buzz och sen spelade jag & Sara jag har aldrig.

Hon stack hem vid halv 1 och då diskade jag undan allt. Skönt att ha det klart så slipper man det dagen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback