Var blev våren av?

Vaknade i morse & tyckte att nu jävlar e våren på väg. Vad händer jo det börjar fanimej snöa! För fan! Jag vill ha vår nu!!

Igår va en riktig piff-dag. På förmiddagen var jag & färgade håret (ska klippa det på tisdag) och sen på kvällen var jag & fixade naglarna. De kan ses på
www.annikaokenzo.blogg.se (har inte lärt mej hur man länkar än ;))

Nu sitter jag på jobb, slutade för 4 minuter sen. Har packat ner mina saker, ska ju byta arbetsplats imorgon så jag tänkte att det e lika bra & packa när jag ändå var sysslolös. Pidda slutar om 55 minuter så jag tänkte att jag skulle köra bort på CIty Gross & köpa min kvällsmat. Det får bli youghurt, knäcke med avocado eller nåt annat nyttigt. Jag & Annika käkade på BK idag. Då var jag ju hälsosam & bytte ut pommesen mot en sallad. Duktig idiot för sen så delade vi på en påse chili-cheese. Alltså ibland hatar jag mej själv för min dåliga karaktär.

Men å andra sidan så mätte jag elefantkroppen igår & tro det eller ej, på vissa ställen hade det minskat iaf.  Har gjort lite lårövningar idag på jobb, moget va? Nej men det e nödvändigt ska ni veta. Jag har lite panik för om 3 månader & 7 dagar ska den jävla klänningen på & då måste det tränas hårt tills dess.

Nej nu ska jag åka... Baj baj

Kommentarer
Postat av: mamma

Kämpa på DU klarar att komma i klänningen. Det är svårt med karaktär, jag vet. MOTIVATION HETER LÖSNINGEN.

Nyfiken på ditt ljusa hår :)

2009-03-13 @ 10:40:39
Postat av: annika

elefankropp! skärp dig! Du är jätteduktig som kämpar på! Du kommer lätt att komma i den klänningen sen.



pyss pyss

2009-03-13 @ 16:49:08
Postat av: Anonym

hej hopp, hur var din födelsedag ?

2009-03-24 @ 15:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback