Nytt jobb & sånt =)

Fan vad dåligt jag bloggat! Men jag har faktiskt inte haft tid ska jag tala om. Jag har då fått ett nytt jobb på min avdelning. Vår gamle dansk ska gå i pension & jag ska ta över hans jobb så nu ska jag bli transportplanerare :) Och denna veckan har Erik semester så nu sitter jag & planerar hans bilar & då har jag inte tid att blogga för jag e djupt koncentrerad! Det har väl gått ganska så bra tycker jag.  Éller ja ibland så händer det ju småsaker men eftersom jag e ny så e det ju inte mitt  fel ;)

Igår fick jag mega skäll av den otrevligaste människan som jobbar inom vårt företag men det var verkligen inte mitt fel för hon har hål  í huvet.

Idag var jag på jobb lite efter 7 för jag skulle fixa lite statistik som Erik kände för att lämpa över det på mej. Jag var väldigt stolt över mej själv fram till tanten jag skickat till ringde & sa att det blivit fel. Men det kan ju inte jag heller hjälpa för jag hade fått fel info! Och sen fick jag skäll av en chaufför för att HAN lastat ngt som han inte skulle ha. Ja ni förstår kanske att det inte går att blogga på arbetstid va?  :)

Sen har jag ju en liten satsning. Kläningen nedan beställde jag för liten, med flit. Detta för att få en spark i röven & ta tag i mitt liv.  Och  nu har jag tränat mer denna månaden än hela förra året på Nautilus.. haha..

Förra onsdagen provade vi på ett nytt pass, Kettle Bells & det mina damer & herrar var det jävligaste jag varit med om, Efter 10 minuter så trodde jag att jag skulle dö men det blev ju liten bättre tills dagen efter! Jag kunde knappt röra mej 2 dagar efter detta mördarpass! Så imorgon ska vi gå dit igen =)

Nu måste jag koncentrera mig på Desperata =)

Kommentarer
Postat av: myran

haha.. transportplanerare ankan!! grattis!! det kommer gå svinbra!! du är så duktig..

puss å kram

2009-03-06 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback