Då var det dax igen!

Ja, imorgon e det sovrummet som får sig ett ansiktslyft :) Det blir en varm grön färg. Hade tänkt att förbereda det mesta idag & maska & sånt men tydligen så var tejpen slut så det blev bara några smågrejor som blev maskade...

Har redan beställt ett nytt överkast. Det kommer att bli sååå mysigt! Sen har vi faktiskt bara datarummet kvar att få i ordning. Det ser fan inte klokt ut där, som en jävla avlastningsplats. Trist men det ska det oxå bli ordning på..

Micke kom ner idag, han ville fira Pidda som fyller år på söndag. Kul faktiskt, synd att inte Catrin & Alfons kunde komma ner oxå bara..  Imorron måste jag fixa Piddas present, kan inte skriva om det för han pratar om min blogg ibland så jag vet inte om han läser den...

Nu ska jag kolla på Hjälp... Sjukt program, men ändå roligt.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback