Semester!!

NU har vi äntligen semester! Semestern inleddes med kalas hos Anika och sen lite festival-häng. Hittade pappa och Anne i 60-tals tältet och satt där och snackade skit. Sen blev det Swea, med Pidda,Erik,Anika,Nikklas och andra Pidda :)

På lördagen var det dax för Hasse Andersson, trevlig musik men för jävla tråkigt mellansnack. Sen började det spöregna så vi gick till gamla Lönnkrogen och tog en öl. Sen bestämde vi oss för att åka hit och dricka upp min bag in box :) Linda kom oxå hit och det var mkt trevligt. Sen blev det Swea igen! Men fy fan med människor, och inte bara det, de var helt jävla störda hela högen! När det är festival öppnas fan portarna till alla hålor som finns och bönderna väller in! Nej nästa år blir det verkligen INTE utgång på festivalen!  Men jag & Anika & Erik gjorde det bästa av situationen och hade himla kul ändå.

På söndagen blev det inte många knop, pappa kom hit för att titta på HIF.

Igår däremot var det full action här. Vi städade som galningar. Torkade överallt och putsade och fejjade. Cilit Bang is the shit! Fy satan vad det tar bort konstiga fläckar! När vi städat gjorde Pidda mat.

Idag har vi varit på en liten utflykt eller ja vi åkte till Plantagen för att köpa nya blommor men det fanns inget som jag ville ha. Så vi åkte vidare till Maxi och handlade diverse saker till middagen som jag ska laga sen. Och DÄR hittade jag blommor :)

Om en kvart ska jag hämta Jeppe så ska vi åka upp till morfar ett litet tag. Har inte varit där på en vecka men jag var ju så satans snorig och hade ont i halsen så jag ville inte smitta ner honom.

Vi letar ju resor oxå, eventuellt så blir det Bulgarien nästa tisdag :) **Hoppas** Behöver verkligen sol!

Nej nu måste jag göra mej i ordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback