En måndags-lista

Namn: Anna Karolina Lindberg
Födelsedatum: 20 mars 1982
Födelseplats: Helsingborgs bb
Bor: På Elineberg i en 3:a
Hårfärg: Brunt just nu
Längd: 1,61
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 37 eller 38
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Fisk


Skor som du bar i dag: Typ gladiatorsandaler
Dina svagheter: Att jag är för snäll ibland
Rädsla: Mörker
Målsättning: Att hitta ett jobb som jag verkligen trivs med.


Första tanke när du vaknar: Jag dör!!
När du somnar: Somna somna somna


Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola (light)
McDonalds eller Burger King: Pommesen på Mc och hamburgaren på Burger King helst ;)
Adidas eller Nike: Nike
Lipton ice tea eller Nestea: Vilken fråga, smakar väl likadant?
Choklad eller vanilj: Inget av det


Svär du: Alldeles för mycket
Sjunger du: Ja det händer
Duschar du varje dag: Ja
Gillar du skolan: Nja det beror på om det är ngt intressant man pluggar
Tror du på dig själv: nja
Kommer du överens med dina föräldrar:  Ja det tycker jag

Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol: E ja
Rökt: Ja, dagligen
Shoppat: Yes
Ätit en hel ask müsli:  nej
Ätit sushi: Äter inte sånt
Stått på scen: Nej
Skejtat: Nej
Bakat: Nej
Stulit något: Bara en tia från Pidda ;)


Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull: Ja det har nog hänt
Blivit kallad hora:  Ja
Blivit nerslagen: Nja, inte nerslagen men slagen


I framtiden..
Namn på barn: Ingen aning, har ju några funderingar. Men jag kanske inte får barn...
Hur vill du dö:  Lycklig
Vad vill du bli när du blir gammal: Lycklig


Antal människor du skulle ge ditt liv för: 2
Antal CD-skivor du äger: Vet inte, de finns i källaren
Antal piercings: 3 i örat
Antal tatueringar:  4, snart 5 tror jag ;)
Hur många gånger du varit med i tidningen: 1tror jag när farmor satte in en bild på min födelsedag
Antal saker jag ångrar: Ohhhhh jag ångrar massa saker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback