Min nya dator :)


Idag har jag köpt denna lilla datorn,  den e så söt & liten. Annika hade fått en av Anders så blev jag suge´n för min dator suuuger. Annika har den rosa men jag vill inte härmas för mkt så jag köpte en vit istället ;)

Igår var vi ute & käkade med mamma eftersom hon fyllde år så bjöd vi ut henne på Cardan.. Mycket gott & trevligt, det enda negativa var att det var sjukt kallt inne i restauarangen så direkt efter maten gick vi till Bishop & drack lite öl. Sen gick vi hem till mammas arbetskamarat & spelade poker. Det gick väl sådär, vi kom hem kl 2 & jag gick upp halv nio i morse för jag skulle träffa Sara & Sofie i stan så nu e jag trött som fan & ligger i sängen med min lilla data :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad söta datorer vi har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback