Glenn

heter ju alla i Göteborg sägs det ;)

Jag har precis kommit hem efter en mkt trevlig kväll med Annika & Anders på Telegrafen. Det var inte så många ute så vi stack hem ist.

Men nu ska jag berätta om Glenn iallafall..

Det tar ju inte så lång tid att röka en cigg som de flesta rökarna vet ju. Men under tiden som jag var ute & rökte så hann jag få veta följande om Glenn( en annan rökare)


*Han hade bott i New York i 20 år
*Han hade 7 barn, 6 flickor & 1 pojke
* Hans dotter heter oxå Anna
*Även hans exfru e döpt till Anna
*Han var nån sorts producent
* Han hade inte "grönt kort" i USA & blev därför utvisad
*Hans son ska spela på Telegrafen nästa helg
*Hans son e med i ett heavy metal band
*Hans sons band är 1:a på nån tysk lista
* Hans son är på omslaget av en heavy metaltidning i bar överkropp
*Han bodde på Manhattan i NY
*Han hade en amerikansk fru
*Fast egentligen så var hon indian
* Han hette Glenn

Fattar ni vad denna man pratade?!? Och det värsta med hela historian är att han inleder konversationen men den klassiska frasen
- Går du hit ofta?

hahahaha.. Fatta vilken man denna Glenn var? ;)

Nej nu ska jag övertala Pidda att spela lite rockband innan jag ska sova.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback