Fredag kväll...

Ja då var det helg igen... Denna helgen är det fullt ös känns det som...

Imorgon ska jag & Linda till Pålsjö & promenixa, vi ska gå både 2 km slingan OCH 5 km slingan! Detta för att kompensera att vi inte gick igår ;)

Vi har bestämt att vi ska gå tisdag,torsdag & antingen lördag eller söndag. Och vi gick i söndags 4 km & 2 km i tisdags men som sagt så hoppade vi över det igår.
Imorgon kväll kommer Linda & Matte på en liten dinner. Eller jag ska surprisa med 3 rätters :) Impande va? ;)
Och på söndag så kommer Mamma & Håkan hit på middag. De får bara 2 rätters(tror jag), nån måtta får det ju vara =)

Ikväll ska jag till stan med Annika & Anders & dricka lite öl. Och nu är de tydligen på väg så nu får jag snabba mej :)
Pidda leker med Mackan så jag tänkte att jag rymmer så att de får leka i fred.. haha...

Jag LOVAR att jag ska skriva minst ett inlägg imorron iallafall :) 


Puss & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback